Ayer 8 Putrajaya Kedai Makan

Akhirnya saya sampai di Ayer8. Kawasan tersebut adalah kawasan yang strategik kerana berhampiran dengan kawasan perumahan stesen minyak hospital bersalin berisiko rendah dan tasik putrajaya.


Ayer 8 Putrajaya Balqis Restaurant

Antaranya Kyros Kebab Tom Yam Kung dan Teh Tarik Place.

Ayer 8 putrajaya kedai makan. Mommy cadangkan makan di Balqis Restaurant. Korang boleh gugel nama tempat ni Ayer8 Presint 8 Putrajaya. Assalamhaaaaaa dah bukak rupanya kompleks ayer8 kat putrajaya niala kat presint 8 nunnnnnaku pun baru tahu rupanya banyak giler kedai makan kat ayer8 nieYa Allah best2 plaks tuboleh tahan lahappening gaks.

Mommy kata di restoran tersebut ada nasi arab. Beliau bersama tiga sahabat baik menceburi bidang makanan berkonsepkan Western Grill Smoked Kingdom yang terletak di. Kami order menu ini.

Kalau di KL mesti tertanya-tanya apa itu Ayer 8. Tapi kalau yang berdekatan dengan Putrajaya tau la apa itu Ayer 8. Tapi yang mana menepati selera tekak aku dan yang paling penting layanan yang bagus.

Maklumlah baru nak explore. Aku teringin sangat nk pergi kedai makan dekat Ayer 8 PutrajayaSebabnya aku ada baca2 review kedai makan dekat sane sedap2 jugakSo WAZE lagi cari tempat makan nihuhu Alhamdulillahtakde la susah sgt nk pegi kalo dr Bangi Sentral tuhuhu Aku pergi Restoran Thai Tomyam Kung. Selain Tom Yam makanan goreng-goreng mereka yang lain seperti nasi goreng mi goreng dan bihun goreng juga tak kurang hebatnya.

Satu lagi kedai baru dibuka di kawasan Ayer8 ni iaitu Balqis Restaurantrestoran yang berkonsepkan makanan middle east ni terletak di sebelah Omar Ali berhampiran dengan Serabeihaaa dah beberapa kali usha restoran ni tapi tak pernah masuk sampai laaaa tengah bulan March aritu aku bawa konsultan makan. Apa Lagi Jom Serbu Kedai Tempat Makan Best Di Putrajaya. Bukan suruh layan cam raja tapi senantiasa beri yang terbaik.

Weekend lepas Pak Zul ajak lepak dekat Fuel Shack Ayer 8 Putrajayadah lama dia dok ajak pie makan burger kat situtapi dah aku terajin nak masak kat rumah takan nak makan kat luar lagibila aku ajak makan kat luar suruh aku masakni aku tak paham nierugi makan luar sebenarnyatapi kalau Pak Zul nak je belanja hari-hari pon ai nak. Assam House Ayer8 Putrajaya satu lagi kedai makan baru dibuka di Ayer8 Putrajayanampak sipi-sipi jer kedai ni sebab terhalang dek pokok nan rimbun di hadapannyaaatapi kalo dari Tom Yum Kung tu korang jengah ke kanan akan nampak ler Restoran Assam House iniyeaynak makan asam pedas uolsaku ajak dak cawangan aku. Memandangkan kami tidak biasa di Presint 8 kami berpusing-pusing jugalah di sekitar Ayer8 tu.

Tetiba tergerak nak makan tomyam sedap kat Putrajaya. Nasi Lemak Royale Kedah masih beroperasi seperti. Sebenarnya banyak lagi tau kedai di kawasan ni.

Di situ saya usha usha tempat makan. 4 Nasi Lan Kedah Putrajaya. Nasi Lemak Royale Ayer8 Putrajaya September 12 2020 Kemas kini 12 September 2020.

Kesimpulannya terdapat banyak tempat makan yang boleh kita kunjungi di Putrajaya ini. Cbakeri kami akan ditempatkan di bangunan kedai ayer 8 jalan p8g presint 8 62250 putrajaya. Aku start kenal TTP ni masa pegi Jom Hebat kat Empire Gallery.

Di Ayer 8 Putrajaya ada banyak restoran makanan yang sedap sedap belaka. Banyak kedai makan di sini. Senarai ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa.

Sekadar info setakat ini kami senaraikan 25 kedai makan Putrajaya. Teh Tarik Place ayer8. Selain itu terdapat juga pelbagai pilihan lauk yang menyelerakan.

Ayer 8 ni nama tempat. Banyak tempat makan dah kat situ tapi macam dah pegi sebelum ni jadi saya dan kawan saya tercari cari kedai makan yang kami belum pernah cuba. Sebelum ni MJ dan keluarga selalu ke cawangan restoran ini yang terletak di Presint 15 Putrajaya.

Posted by Fila at. Selain itu kawasan tersebut menjadi kawasan tarikan pengunjung kerana mempunyai pelbagai kedai. Inilah keistimewaan Smoked Kingdom milik Penceramah selebriti pengacara televisyen dan pensyarah Don Daniyal Don Biyajid.

Ayer8 Putrajaya Wilayah Persekutuan Malaysia 62250. Selain mempunyai banyak kedai makan serta restoran yang menyediakan pelbagai menu yang menarik Ayer 8 adalah lokasi riadah pada waktu malam kerana diterangi dengan pelbagai lampu bercahaya. 1 Thai Tomyam Kung Ayer8.

Nasi Lemak Royale Kedah masih beroperasi seperti. Mereka ni merupakan kedai makan ayer 8 Putrajaya dan selalu dikunjungi pelanggan. Di Presint 8 terdapat gerai nasi lemak yang pelangganya berpusu-pusu datang kerana sambal nasi lemaknya sangat sedap.

Kedai makan Putrajaya ini menghidangkan juadah masakan Thai asli yang memang best terutama sekali Tom Yam mereka yang cukup mengiurkan. Kedai Hipster pun hado. Balqis Restaurant Ayer8 Putrajaya.

Lebih tepat tempat makan. Masuk je kedai Aku dah bau kenikmatan aroma tomyam yang enak terus mata ko bersinar. 2 Restoran Darussalam Presint 16 Putrajaya.

Nasi Lemak Royale Ayer8 Putrajaya September 12 2020 Kemas kini 12 September 2020. Ayer 8 ini terletak di Presint 8 Putrajaya sering menjadi kunjungan warga Putrajaya serta orang ramai datang berkunjung kerana pemandangan yang menarik. Memang kami pun mahu mencuba makan nasi arab di restoran kedai nasi arab di sekitar Putrajaya Cyberjaya selain Saba yang selalu kami singgahi.

Tempat makan baru ni. Tomyam Kung ni memang dah lama MJ dengar kisah kesedapannya tapi tak pernah tahu dia ada cawangan di Ayer 8 Putrajaya. Itu yang membuatkan aku kembali untuk berkali kali walaupun harganya agak mahal skit tapi berbaloi dengan harganya.

Kat situ pun menarik cuma dengar kata yang kat ayer.


Wonderful Chinese Muslim Meal Review Of Homst Ayer8 Putrajaya Malaysia Tripadvisor


LihatTutupKomentar